flipkart

Thursday, September 10, 2009

Hari ini dalam sejarah...

Dah lama sebenarnya nak letak gambar ni tapi tak berkesempatan. hehe. ada gak kawan2 tanya pasal album kawin..tapi aku malas nak tunjuk..kalau hantar via email ..MB nya confirm berat giler. jadi hari ni aku nak tempek sikit gambar nikah dan sanding aku buat kawan2 cek yang x dapat tgk. Aku mintak maaf le mana yg x sempat nak jemput..kelam kabut sgt sbb aku sendiri yg kene uruskan hal2 pengantin nih..al maklumlah mak aku dah x ada. Dalam keadaan masa yg amat suntuk sbb aku keje kat KL..pastu balik penang..2 hari lepas tu nak nikah..bygkanlah persiapan yg nak kena buat..mana nak pi tempat mak andam lagi dan erm x yah crita lah sbb semua org tau tahap kesibukannya..bunga telur pelamin pun aku yg buat sendiri, hantaran pun..nasib baik la aku ada adik yg sedia dan setia menolong aku disaat2 sibuk tahap dewa..sapa lagi adik na la..hikhik..rentetan dia macam ni ..aku balik penang..mandi air mawar la, air susu la...air wangi la,...sampai nak muntah aku kena rendam dalam air..apapun aku bagi full mark la pada wedding planner aku..JALINAN KASIH...sekejap je diorg mekap aku...terperanjat aku dibuatnya..muka aku jadi lain.

Gambar ni time hari nikah...



Gambar ni time hari sanding...



nanti kalu cek ni rajin cek upload la lagi hehehe...

2 comments:

  1. Yer la, kenduri kak dah klash ngan kenduri abg G kami... kami sekeluarga p Johor. Tima kasih, kerana sudi upload...dapat gak tgok... "sm0ga berbahagia selalu"

    ReplyDelete
  2. oyaka..sama tarikh ngn kak dah..terima kasih mendoakan kak dah berbahagia..samalah ngn manah..semoga berbahagia ke akhir hayat..amin

    ReplyDelete