flipkart

Saturday, May 1, 2010

Majlis launching conference IGEM 2010 di PJ Hilton

Hari Rabu lepas petang lepas kerja aku, kak rosnani, sabry dan faizal akan bertolak ke PJHilton untuk event yang akan dirasmikan oleh Menteri Tenaga, Teknologi Hijau dan Air YB Dato Peter Chin. Kitaorang bertolak lepas magrib dengan kereta company Green Tech Malaysia (formerly known as Pusat Tenaga Malaysia). Melisa pulak nak tumpang kitaorang sbb kunci kereta dia tertinggal dlm kereta so kitaorang semua bergerak ke seksyen rumah melisa..lupa plak seksyen berapa tapi dekat2 PTM la gak. singgah jap makan..pastu hantar melisa and kitaorg terus bergerak ke PJ Hilton.

Sampai sana syazri design dah dok tunggu kami kat lobby..pastu kitaorg checkin 2 bilik. aku n kak ros satu bilik, manakala faizal n sabry 1 bilik. pukul 11.30pm kitaorg turun ke kristel ballroom utk tgk setting backdrop..tapi PTM dah hired syazri design utk setelkan kerja tu..jadi kami just tgk apa yg patut la...ada group lain yg sama2 setting backdrop tu yg dipanggil expomal and turun juga event manager for this event iaitu Green Purchasing Network Malaysia (GPNM)..jadi semua org sama2 nak menjayakan majlis yg akan berlangsung pada keesokkan harinya.

Disebabkan ada sedikit kesilapan teknikal kami semua terpaksa stay sampai pukul 6.00am...pastu baru naik bilik..tapi kak ros n sabry dah naik bilik dulu sebelum aku n faizal sbb diorg dah sampai terbaring2 dekat kerusi ballroom tu..awal pun dalam 1/2 jam je sebelum kitaorg naik bilik. bila dah semua ok baru aku naik biik iron blazer n baju kurung..dok kejap tgk tv sambil minum juice buah...pastu kak ros pun bangun..sebenarnya aku tak berani nak tido takut tak terjaga..sbb pukul 7.30am ada raptai..huhu...sib baik tak ngantuk sbb dah overdose tahap mengantuk aku...tapi masa kak ros nak mandi aku amik peluang nak selimut jugak dengan selimut hotel yg empuk tu..nak jugak merasa tido hotel walaupun x sampai 20 minit aku tido..pastu kak ros kejutkan aku lepas dia siap mandi...mahal tu.. company byr untuk 2 bilik tu...

program berjalan dengan jayanya walaupun ada sedikit kecacatan pada backdrop berkenaan..tapi dengan adanya lampu, gimmick etc..membuatkan benda yg cacat tu tak jelas kelihatan...so everything goes smooth. Alhamdullillah..semuanya ok.

lepas event kami semua bertolak balik...kitaorg pura2 sembang dgn faizal..sbb dia yg memandu..dan dia pun x tido semalaman..kitaorg layan jer...jadi mcm2 topik keluar..sbb nak bagi dia tak ngantuk..akhirnya sampai juga kat ofis..aku punya la ngantuk bila sampai ofis dlm pukul 1.00pm..sampaikan aku tutup pintu bilik aku..dan apa lagi tido la kejap...terkejut aku bila phone aku bunyi..rupa-rupanya meena yg call...dah leh cover sikit ngantuk aku, aku pun keja mcm biasa sampai balik.

balik rumah aku da tak boleh nak berbual ngan abg aku dah..aku tido pukul 8.30pm lepas mandi n makan...zzzzzzzzz..alamak gambar launching lupa bawa balik la pulak ermm...

No comments:

Post a Comment