flipkart

Friday, July 31, 2009

Launching GEO Building


24/7/2009 bangunan PTM dah dirasmikan oleh PM kita..kami semua ade task masing2..letih? jgn cakap la..kaki aku sampai rasa dah x leh jalan lagi dah time sampai umah. sakit sungguh tapak kaki..hikhik..balik umah penat giler..kakak n abg aku plak nak dtg umah..adehhh..tapi kakak aku nih on call nyer style dtg umah..mmg x leh nak wat per la...dah nak sampai umah baru kol aku dia nak mai umah aku..jadi nak x nak kene lah terima jugak tetamu. abg aku kesian kat aku, jadi dia turun pi beli ape yg patut..kacang la, roti la..baju seragam launching pun aku x dan nak bukak lagi..huhu...lepas je kakak aku balik aku terus pi mandi semua...rehat..sib baik ade cik abg aku tolong sapu minyak angin kat kaki aku nih...thank you abg.

Byk pengalaman yg aku dapat terlibat dlm kerja2 launching nih..truly speaking aku mmg teramatlah kagum dgn mastermind event besar cam gitu. Kawan2 byk yg tolong dlm keje aku..thank you pada kak lin, najib, isa, kakak2 cleaner dan sesapa la yg tolong cek nih. Bila dah ramai2 kelam2 kabut dlm menjalankan keje..mesti ade miscommunication, misunderstanding la...well itu semua pengalaman keje la..itu adalah perkara biasa.

ni aku selit la sikit on the day of the event hihik..

No comments:

Post a Comment