flipkart

Monday, April 12, 2010

12 April Appointment....

hospital lagi...

Erm hari ni half day sebelah petang sbb pergi ke hospital serdang o&g check semua menda. Sebelum balik aku bertungkus lumus settlekan report for promotion & ads IGEM utk hantar pada management. Letter of award pun aku buat tergesa2..so lebih baik besok aku teliti semua yg telah ku buat tu betul2 sebelum aku submit.

Abg sampai dekat PTM tepat pada masanya..then aku cepat2 keluar takut nanti lambat pulak. Sampai hospital pun tepat2 pukul 2.00pm. lepas byr yuran..seperti biasa nurse akan check berat n tekanan darah..tunggu kejap.pastu giliran aku pun dipanggil. doc terus suruh aku masuk bilik scan..pastu doc tanya semua menda..aku story yg aku dah keluar darah yg byk dan berketul2..masa tu mmg sakit la...sampai aku mkn ponstan..aku start describe details semua menda yg keluar..then doc ckp dah gugur semua..scan dah jadi rutin dah...dia scan rahim atas bawah..dah nipis, seluk dlm dah tutup pun..jadi mcm dah ok..cuma dia pantau lagi..doc cuma nak pastikan darah dah turun semua..Doc cakap kalau demam, sakit perut yg teruk, or darah yg keluar berbau busuk cepat2 rujuk ke hospital.. pastu doc tanya darah keluar byk lagi ker..then aku ckp dah sikit..dia kata ok...pergi amik darah utk tengok level..

Aku dengar je nasihat doctor..diorg lebih arif dlm hal ni. doc amik darah utk tgk dah kembali normal ke x keadaan aku...so that's for next week result..the next appointment is on 20/4/2010 pm.

kakak dan kakak iparku dtg melawat

Malam ahad..kak baiyah and famili dtg menjenguk aku...caring sungguh famili aku nih...siap bawa batu tungku lagi..erm tima kasih la pada semua..

kakak aku pun dtg malam sabtu..tapi aku sorang je kat umah..abg meniaga...dlm kul 11.00 kakak dan abg wan balik..kakak aku pun caring kat aku siap bawak bilis, udang kering dan kuali comel yg aku pesan..hihi..tima kasih pada semua sekali lagi..

Malam...

Cik abg mengadap bola je mlm ni...n.9 vs kedah (ulangan). Aku plak layan internet...selepas permintaan teh tariknya dipenuhi...dia dah x hirau apa dah...rasanya bom meletup pun dia buat dek je...

Malam ni tak de pe yg special pun..mkn pun makanan org sakit..abg pun pulun sekali makanan aku iaitu bilis goreng dgn halia n lada hitam..bawang putih goreng tanpa minyak..kami makan berdua..hihi.."sedapnyaar"...abg ckp..yolah tu...apa pun I love u lah abg...

Pukul 12.01mlm nanti hari jadi aku..hihi..adik aku jan dah siap2 wish dah kat aku..pukul 3.00ptg tadi...abg plak bagi hadiah special gilo...(rahsia la)..memang technical punya barang..apa pun tengkiu so much lah abg...i love u lah..

No comments:

Post a Comment