flipkart

Tuesday, December 29, 2009

Cuti Christmas & Perkahwinan Abangku di Penang

Ni story pasal cuti minggu lepas.. abis keja pada 24/12 hari khamis..aku, abg n dikna terus pi taman serdang sbb nak beli bunga, sapu tangan, and 2 3 barang yg x dak lagi..lepas abis semua..terus pi makan n balik umah...balik umah terus packing barang2 utk balik penang..cik abg plak tido sbb dia nak memandu. Pukul 12.30 pagi kami bertolak untuk jumpa abg wan di jalan duta...adik aku shahida naik keta dengan kami...lepas tu apa lagi aku tidoo la..tinggal abg, dikna and adik shahida dok sembang dengan abg aku. ok lah tu kan ada gak org temankan dia..

sampai penang pukul 7.00 ++..bermulalah episod mengemas rumah yg tahap agak dahsyat tu..almaklumlah x dak org yg nak mengemas. lepas setel kemas rumah..relaks jap. malam tu start buat hantaran abg ee..aku n dikna wat hantaran tu sampai pukul 5.30 pagi non-stop..cuma tinggal sirih, halwa n puding je x wat lagi..dan kami decide nak wat pagi ahad...ni lah hantaran yg aku n dikna dah wat utk abg kami...balun ja lah ..ngehngeh...alamak gambar bukan dlm camera aku plak..dlm camera adik aku..



Dari kiri cik abg aku, ayah, abg e, kak ina, ana, ajis n najwa, abg wan - duduk dari kiri, aku, shahida, syamira, dikna and kak za.

Ni gambar satu family aku except adik lelaki aku ijan..heee sbb dia ada football game.

Alhamdulillah..semuanya selamat..dah kawin pun abang aku yg sorang tu..Selamat pengantin baru abg ea dan kak ina. Semoga berkekalan hingga ke akhir hayat.. aminn ya rabbal alamin...

Tiram yg lazat...(makan mentah ye...ada berani..)

Sebelum hari perkahwinan abg aku, ayah aku pi kelaut cari tiram dgn adik jan..ni ha gambar tiram-tiram pilihan, wah..kitaorg suka makan tiram..marbeles..hihi..ni gambar tiram yg belum dibukak.



Abg mengasuh najwa....

Time ni aku terpaksa teman abg e makan beradab. jadi mulanya aku cari ayah ke, kak za ka...tup2 cik abg aku kata "yang le makan.." maknanya aku le yg akan teman ajis n abg e makan ditempat makan pengantin..bila dah abg ckp cam tu..aku x byk soal dah..aku terus je naik...aku tgk rombongan lelaki dok makan sama kat bawah...aik mana cik abg aku..x nampak pun..tgk2 nun jauh di hujung khemah tu dia dok tgh mengasuh najwa..patut la mak si najwa dapat bersosial sekejap...rupanya najwa dijaga oleh pak jang dia jap..heee. ...najwa sebut puting dia " ting..ting..." jadi kami semua pun ikut sebut "ting..ting" heeee.
ala x leh la plak nak upload gambar...hek dah bulih dah

untuk tatapan.. ni gambar najwa n abg



No comments:

Post a Comment