flipkart

Monday, November 16, 2009

Pergi Hospital Serdang lagi..


Lama x tulis selepas upload resepi mexican burn ni..mau taknya..asyik busy jer...minggu ni baru ade opis..minggu lepasdik bergasak dengan exhibition dekat matrade. Alhamdullillah selesai jugak exhibition tu...penat jangan cakap la..kaki aku tiap2 malam kena urut..mcm nak pecah tapak kaki aku...huhu..sakitnya..sib baik la..ade cik abg tolong boh minyak kat kaki cek..merangkap urut reflexology hikhik..masak pun tidak seminggu lepas...Nama program tu Intrade Malaysia 09, sebanyak 300 (more less) exhibitor terlibat dlm pameran tu..salah satunya booth kitaorg le..apa yg berbezanya utk kali ni ialah booth kami atas nama kementerian tenaga, teknologi hijau dan air...aku yg berdebar2 gila..sebelum event tu...dah tu jadi tukang plan utk exhibition tu..sampai hari angkut balik semua menda ke ptm. alhamdullillah ok la semuanya...tu pasal kebizianku minggu lepas.

Hospital

pada 3/11/2009 ade appointment ngn dr...alah ade keje la plak..
Ok sambung balik..Dr pun cerita la semua menda kat aku dan cik abg aku..*pastu x leh cerita dah..* kesimpulannya kami berdua under treatment hospital. And the next appointment is on 31/3/2010.

Kat bawah ni ialah gambar2 yang aku sempat ambik time kebizianku..

No comments:

Post a Comment