flipkart

Saturday, August 15, 2009

Yeeyeeea besok cuti

haha..aku rasa gembiranya besok cuti..hihi mcm la x penah cuti...tadi lepas balik keje amik dikna. dia dtg tido umah aku la..kami pi kat the mines dulu..teman adik aku tu dia nak beli kasut. Mak aii terperanjat aku tgk kasuh yg ala2 koboi pompuan tu..ganaz tu.aku pun x penah pakai kasut seksi tu..beli dikna oi asalkan bahagia.

isnin ni nak wat blood test kat hospital serdang.. wahai doktor nak amik byk mana darah pun..hambik lah..nak test kan..cek x kesah pun..huanghuang....hihi. Adeh ngantoknyer..abg kata kalau cuti ja tido awal..kalu keje tido lambat gak...hihik..dah terbiasa kot..

tiba-tiba teringat gambar2 yg x upload lagi...here we go..let introduce you my family-

ni ijan..adik aku



my mother in law



my loving husband and anak sedara, kia satina amani

No comments:

Post a Comment